Prekážky na ceste k bohatstvu

07.05.2010 12:07

veru na každej ceste k cieľu sú aj prekážky a skúšky, ktoré nás zdržia alebo aj

zastavia, nebudem tu pisať o osudových veciach a danostiach k zbohatnutiu

skôr o tom ako si zlepšiť existujúcu realitu...

Je taká mudrosť, že najviac prekážok si človek vytvára sam...

Platí to aj pre peniaze... takže poďme skumať,  kde tie prekažky sú .

Jednou z hlavných prekážok ak nemate adekvatné peniaze k Váším

schopnostiam môže byť Váše vnutorné naprogramovanie, ktoré ste ziskali

od rodičov alebo nejakou skusenosťou či z medií.

konkretné sú to vnutorné obavy a na odstranenie tohto programu Vám

pomože opačná afirmácia (tvrdenie) ktorú si budete čo najčastejšie opakovať.

PENIAZE KAZIA CHARAKTER

Čim mám viac peniazi tým som charakternejší

PRE PENIAZE MI MOŽU OHROZIŤ ŽIVOT

Čim mam viac peniazi tým sa citím bezpečnejší

PENIAZE MI PRINESU ZAVISŤ a PROBLEMY

Čim mam viac peniazi tým mám menej problemov

PENIAZE MA ODCUDZIA OD BLIZKÝCH

Čim mám viac peniazi tým lepšie vychádzam s blizkými

PENIAZE SA ZISKAVAJÚ NEČESTNÉ

Čim mám viac peniazi tým som čestnejší

PENIAZE SI NEZASLUŽIM

Zaslužim si čo najviac peniazi

          nezabudnite na odstranenie tohto programu Vám pomože

opáčna afirmácia (tvrdenie), ktorú si budete čo najčastejšie opakovať

Môžte si vytvoriť vlastnu a spojiť do nej aj dve či tri obavy.

Najlepšie je robiť to aspoň 21 dní na dostatočnú zmenu

negatívneho vnutorného programu

 

Diskusná téma: Prekážky na ceste k bohatstvu

Neboli nájdené žiadne príspevky.

Pridať nový príspevok